Sista minuten

Imorgon är sista dagen för att ändra gymnasieval, och jag är tillbaka på noll! Fucking lyckat! Släkten övertygade mig att gå media men jag vet verkligen inte på om det är rätt för mig. Jag vet inte vad jag ska göööra.. Jag vet inte vilken skola jag ska gå på... Men det blir nog Tumba. Ett av Sveriges bästa medieprogram, närmast och lättast att byta linje på om jag ångrar mig. HUBBA.

Idag har jag dock sovit hela dagen, vaknade tre och har spelat sims sen dess. Med paus för middag. Hahaha vilket liv.. men det är kul, mina hus är grymma. Jag borde bli arkitekt. Eller mäklare. Jag borde skaffa ett liv först.

Som ni ser är jag i alla fall på gång med designen, den börjar arta sig. Maui-inspirerat då jag är näst intill besatt av Hawaii just nu. Jag borde bli reseledare, eller flygvärdinna! Får sova på saken. Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Lexie

tack :) använder en canon EOS 20D :)

2008-05-10 @ 21:30:27
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0