Cap'ns log

Idag var inte speciellt lyckat. Jag vaknade varken av mobilen, väckarklockan eller pappas misslyckade ickeexisterade väckningsförsök. Jag kan nästan lova att han öppnade dörren och viskade "jag går nu". I alla fall så stormade han in igen klockan tolv och skrek på mig. Haha, sedan dess har jag pluggat lite och kollat upp hotell i Maui, jag vill nämligen skrapa ihop några närstående och åka dit om några år. Skulle vara fett roligt, får se om någon nappar på idén.

Så måste jag lägga till att jag sitter och tittar ut genom fönstret. Det är fortfarande ljust! Überlycka, eller vad säger ni? Sommar runt hörnet. Kommer inte heller så mycket längre på designen, som ni kanske märkt. Det går inte att ladda upp bilder.... snark. Men den skulle bara vara tillfällig ändå, men får väl börja på den nya snart. Nej, nu ska jag spåna vidare!

Kommentarer
Postat av: Sarah

hej!
Kjolen kommer ifrån Halens :)

2008-05-09 @ 23:00:42
URL: http://[email protected]
Postat av: Kim Ekholm

sv* Ja fan att man ska komma på det så sent bara...:(

2008-05-09 @ 23:47:02
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0